ДОПОМОГА ОНЛАЙН

Пакет послуг "Старт"

За умови використання стартового пакету послуг Ви безкоштовно і на необмежений час отримуєте можливість використання нашого сервісу.

Стартовий пакет дозволяє використовувати більшість функціональних можливостей сервісу в їх базової версії. Можливо цей варіант використання виявиться достатнім для Вас.

В майбутньому Ви зможете замовити окремі необхідні Вам розширені можливості або перейти на платні пакети послуг послуг.


Часто запитують

Як розширити стартовий пакет додатковими можливостями?

Замовити платний пакет послуг або додаткові послуги може власник бази даних, зайшовши в базу даних і вибравши пункт "Оплата та замовлення послуг" - "Управління послугами" у меню аккаунту (у правому верхньому кутку головної форми програми). Детальніше

Чи може хто-небудь отримати доступ до моїх даних?

Ваші дані зберігаються в окремій базі даних. Доступ до даних можливий лише за умови введення Вашого імені користувача (логіну, в якості якого використовується адресу Вашої електронної пошти та пароля.

Пароль доступу до сервісу повинен бути відомим тільки Вам та ні за яких обставин не повинен повідомлятися ні іншим користувачам ні співробітникам нашої служби підтримки.

Ми не зберігаємо Ваші паролі доступу до сервісу. Для перевірки пароля, ми зберігаємо контрольну суму пароля. Контрольна сума – це код, який дозволяє перевірити правильність Вашого пароля не знаючи його.

Ніхто не має доступ до вашої бази даних, якщо тільки Ви особисто не запросили цієї людини до спільної роботи. Ви можете відключити запрошених користувачів коли захочете.

Якщо Ви забули пароль - ми не зможемо його нагадати. Для відновлення доступу до сервісу Вам необхідно буде пройти процедуру встановлення нового пароля з підтвердженням на Email.

Передача даних третім особам без Вашої згоди не можлива. Винятком може бути тільки наявність рішення суду.

Детальніше про безпеку

Де фізично будуть зберігатися мої дані?
На скільки надійно зберігання даних на Вашому сервісі?

Наш сервіс розміщено на серверах дата центрів Hetzner Online (Німеччина), який є визнаним міжнародним лідером у сфері надання якісного хостингу.

Безумовно, спеціально спроектовані дата центри забезпечують незрівнянно більший рівень безпеки Ваших даних, ніж той, який Ви зможете забезпечити самостійно, зберігаючи дані на власному комп'ютері.

Ми проводимо регулярне резервне копіювання баз даних користувачів.

Ваші дані дублюються на кілька фізичних серверів.

Це означає, що якщо основний сервер вийде з ладу, то Ви будете негайно переведені на резервний сервер, при цьому всі дані будуть збережені.

Детальніше про безпеку

Як почати роботу з сервісом?

Для початку роботи ми рекомендуємо ознайомитися зі статтею "Легкий СТАРТ". Якщо у Вас все-таки виникнуть додаткові питання - зверніться до служби підтримки.

Діловод обирають

Власник бізнесу, директор

Я хочу контролювати свій бізнес, хочу приймати нові рішення на підставі оцінки ефективності здійснених кроків. Мені необхідний простий інструмент, який забезпечить мене цією інформацією.

Про Діловод пишуть

Золотаревський Віталій

Офіційний представник професійної косметики для волосся ТМ LUXLISS в Україні

Все просто, зрозуміло і не 1с!

Спасибі розробникам за втілення такої ідеї в життя. Все просто, зрозуміло і не 1с!

Тепер, як я думаю, необхідно впровадити кнопку «партнер» або "робота з партнерами" (І ВІДРАЗУ РОЗМІСТИТИ ЇЇ НА РОБОЧОМУ СТОЛІ). Не секрет, що головним капіталом будь-якої компанії є не товаро-матеріальні цінності (ТМЦ), а клієнт і кваліфікований персонал. Потрібен ефективний інструмент для їх тісному зв'язку (клієнта і персоналу). Ця програма може стати цим інструментом - тільки необхідно зробити роботу з клієнтами зручніше. Можливо картка повинна виглядати як особистий кабінет для кожного клієнта!

В ідеалі, персонал, працюючи з клієнтом, повинен виконувати будь-яку операцію за секунди. Дзвонити/приймати дзвінки не користуючись ручкою і листочком, записувати задачі, ставити терміни, коментарі, проводити операцію або швидку продаж. І все це має фіксуватися в історії, яка доступна непосредсивенно в картці клієнта ... загалом це те, чого не вистачає у вашій чудовій програмі на моя суб'єктивна думка.

Стань користувачем сервісу "Діловод"

Можловості традиційних облікових програм з усіма перевагами ведення обліку онлайн
  • Облік онлайн

    Працюйте через інтернет без прив'язки до офісу - перебуваючи вдома, в кафе або у закордонній поїздці!

    Повноцінна програма для обліку. Немає витрат на її встановлення, оновлення та навчання роботі з нею. Немає необхідності в придбанні сервера і його обслуговуванні.

    Ваші дані завжди в безпеці і завжди під рукою!

    Просто! Навіть якщо Ви - не бухгалтер.
  • Електронна звітність

    Діловод вчасно нагадає Вам про терміни здачі звітів, сформує і здасть їх в електронному вигляді. Немає потреби ходити по інстанціях!

    Не турбуйтеся - оновлення форм звітності встановлюються вчасно і автоматично.

    Діловод допоможе розрахувати податки і заповнить платіжки актуальними платіжними реквізитами.

    Просто! Навіть якщо Ви - не бухгалтер.
  • Інтернет-магазин

    Діловод - простий спосіб відкрити інтернет-магазин і зв'язати його з обліковою системою.

    Замовлення клієнтів автоматично потраплять в Діловод, після чого Ви зможете продовжити їх обробку.

    Проста актуалізація даних про ціни і наявність товару. Аналіз ефективності роботи інтернет-магазину.

    Просто! Навіть якщо Ви - не бухгалтер.

Чому це вигідно

Як вибрати програму для ведення обліку?
Як скоротити витрати на ведення обліку?
З якими питаннями доведеться зіткнутися при організації обліку?

Спробувати безкоштовно

Можливості традиційних облікових програм з усіма перевагами роботи онлайн

Спробувати без реєстрації