ДОПОМОГА ОНЛАЙН

Пакети послуг та ціни

Тисячі підприємців починають свій робочий день з чашки кави та входу в Діловод.
Сервіс підходить для більшості видів бізнесу. Виберіть свій тарифний план

30 днів безкоштовно
Старт
0 грн./міс
  • Для 1 користувача

  • 25% можливостей

безкоштовно
на необмежений термін
спробувати
Профі
199 грн./міс
  • Для 1 користувача

  • 80% можливостей

оптимальний для одного користувача

спробувати
Команда

249 грн./міс
  • До 3 користувачів

  • 60% можливостей

найпопулярніший

спробувати
Бізнес
499 грн./міс
  • До 10 користувачів

  • 100% можливостей

максимум для бізнесу

спробувати

Ви можете змінити тарифний план у будь-який час.
Без прихованих платежів

У всі платні пакети включена юридична консультація



Часто запитують

Чи можу я користуватися сервісом безкоштовно?

Всі користувачі, що зареєструвалися, отримують можливість безкоштовного використання обраного пакета послуг на 30 днів.

Після закінчення тестового періоду база даних користувача автоматично переводиться на безкоштовний тарифний план "Старт", використання якого не обмежене за часом.

Пізніше Ви можете замовити платний пакет послуг або окремі додаткові послуги.

Як розширити стартовий пакет додатковими можливостями?

Замовити платний пакет послуг або додаткові послуги може власник бази даних, зайшовши в базу даних і вибравши пункт "Оплата та замовлення послуг" - "Управління послугами" у меню аккаунту (у правому верхньому кутку головної форми програми). Детальніше

Чи може хто-небудь отримати доступ до моїх даних?

Ваші дані зберігаються в окремій базі даних. Доступ до даних можливий лише за умови введення Вашого імені користувача (логіну, в якості якого використовується адресу Вашої електронної пошти та пароля.

Пароль доступу до сервісу повинен бути відомим тільки Вам та ні за яких обставин не повинен повідомлятися ні іншим користувачам ні співробітникам нашої служби підтримки.

Ми не зберігаємо Ваші паролі доступу до сервісу. Для перевірки пароля, ми зберігаємо контрольну суму пароля. Контрольна сума – це код, який дозволяє перевірити правильність Вашого пароля не знаючи його.

Ніхто не має доступ до вашої бази даних, якщо тільки Ви особисто не запросили цієї людини до спільної роботи. Ви можете відключити запрошених користувачів коли захочете.

Якщо Ви забули пароль - ми не зможемо його нагадати. Для відновлення доступу до сервісу Вам необхідно буде пройти процедуру встановлення нового пароля з підтвердженням на Email.

Передача даних третім особам без Вашої згоди не можлива. Винятком може бути тільки наявність рішення суду.

Детальніше про безпеку

Де фізично будуть зберігатися мої дані?
На скільки надійно зберігання даних на Вашому сервісі?

Наш сервіс розміщено на серверах дата центрів Hetzner Online (Німеччина), який є визнаним міжнародним лідером у сфері надання якісного хостингу.

Безумовно, спеціально спроектовані дата центри забезпечують незрівнянно більший рівень безпеки Ваших даних, ніж той, який Ви зможете забезпечити самостійно, зберігаючи дані на власному комп'ютері.

Ми проводимо регулярне резервне копіювання баз даних користувачів.

Ваші дані дублюються на кілька фізичних серверів.

Це означає, що якщо основний сервер вийде з ладу, то Ви будете негайно переведені на резервний сервер, при цьому всі дані будуть збережені.

Детальніше про безпеку

Які гарантії ви надаєте? Хто є розробником сервісу?

При реєстрації в системі обов'язковою є тільки Ваша адреса електронної пошти. Ми гарантуємо конфіденційність даних наших користувачів і не використовуємо їх у власних цілях (докладніше в Користувацькій угоді).

Розробник сервісу - ТОВ "ДЄП СІСТЕМЗ" є юридичною особою резидентом України - з реальною фізичною адресою, телефонами, співробітниками. 

Які існують способи ведення обліку і чому вигідно використання онлайн-сервісу?

Відповідь на це питання дивіться тут.

Як я можу оплатити послуги сервісу?

Оплатити послуги сервісу може власник бази даних, зайшовши в базу даних і вибравши пункт "Оплата послуг" - "Внести платіж" у меню запису (у правому верхньому куті головної форми).

Оплату можна здійснити наступними способами:

  • 1. Роздрукувавши квитанцію і сплативши її у відділенні банку (або самостійно зі свого банківського рахунку).
  • 2. Карткою VISA або Mastercard безпосередньо з нашого сайту. (При виборі цього способу оплати переконайтеся, що у Вашому браузері не заблоковані спливаючі вікна.)

Яким чином нараховується плата за послуги сервісу?

Ознайомитися з правилами нарахування оплати можна тут.

Як почати роботу з сервісом?

Для початку роботи ми рекомендуємо ознайомитися зі статтею "Легкий СТАРТ". Якщо у Вас все-таки виникнуть додаткові питання - зверніться до служби підтримки.

Чи можу я видалити власну базу даних?

Для видалення бази даних потрібно Ваше особисте звернення в службу підтримки. Також необхідно буде написати прохання про видалення бази даних з електронної адреси власника бази даних, який її зареєстрував, і відповісти на кілька контрольних питань.