ДОПОМОГА ОНЛАЙН

Відгуки

Голчанский Сергій
Власник компанії MELGO - виробник спорядження для армії, туризму і активного відпочинку.

Вже втративши надію натрапили на Діловод

Програмою Діловод користуємося 2 місяці. Так як компанія ще не велика і ми хотіли зробити облік максимально простим і зручним, вирішили не прив'язуватися з 1С. + ми всі робимо офіційно і не хотіли встановлювати ламані версії 1С, а платити за ліцензію нам здалося зайвою витратою.

Шукали програму довго і, на жаль, думали що в Україні хорошого продукту немає. І вже втративши надію натрапили на Діловод. І цей продукт нам дуже сподобався.

По перше все дуже просто, навіть для звичайного користувача. Не треба бути бухгалтером щоб все зрозуміти. До використання програми у нас були складності з урахуванням дебіторської заборгованості, звіркою з покупцями і постачальниками, з касою. Зараз все видно як на долоні.

Облік в програмі налагодили дуже швидко. Дуже подобається модуль заробітної плати. Ви завжди в курсі хто скільки заробив і хто сколко отримав грошей на руки. Порадувало наявність печатныхформ всіх документів. Ви просто створюєте реалізацію і в кінці печататет документи клієнтам.

Зараз ми чекаємо виходу релізу з модулем виробництво і коли він з'явиться, ми на 100% автоматизуємо облік з допомогою Деловода. Окреме спасибі службі підтримки. Завжди оперативно реагують на звернення і все вирішують дуже швидко.

Дякуємо Вам за класний продукт!!

Золотаревський Віталій
Офіційний представник професійної косметики для волосся ТМ LUXLISS в Україні

Все просто, зрозуміло і не 1с!

Спасибі розробникам за втілення такої ідеї в життя. Все просто, зрозуміло і не 1с!

Тепер, як я думаю, необхідно впровадити кнопку «партнер» або "робота з партнерами" (І ВІДРАЗУ РОЗМІСТИТИ ЇЇ НА РОБОЧОМУ СТОЛІ). Не секрет, що головним капіталом будь-якої компанії є не товаро-матеріальні цінності (ТМЦ), а клієнт і кваліфікований персонал. Потрібен ефективний інструмент для їх тісному зв'язку (клієнта і персоналу). Ця програма може стати цим інструментом - тільки необхідно зробити роботу з клієнтами зручніше. Можливо картка повинна виглядати як особистий кабінет для кожного клієнта!

В ідеалі, персонал, працюючи з клієнтом, повинен виконувати будь-яку операцію за секунди. Дзвонити/приймати дзвінки не користуючись ручкою і листочком, записувати задачі, ставити терміни, коментарі, проводити операцію або швидку продаж. І все це має фіксуватися в історії, яка доступна непосредсивенно в картці клієнта ... загалом це те, чого не вистачає у вашій чудовій програмі на моя суб'єктивна думка.

Денис Кривенко
Директор рекламного агентства MDM, м.Херсон, mdmagency.com

"ДІЛОВОД" - це можливість скоротити витрати

Добрий день!

Час - це єдиний ресурс, який не можна відновити або добути. Сьогодні бізнес стикається зі зростаючим потоком інформації, який необхідно оперативно обробити і зробити висновки до дії. Часу на помилки і їх виправлення просто немає. Щодня наше рекламне агентство стикається з великим потоком запитів, прорахунків, тендерів і зокрема бухгалтерських документів. Що б не загрузнути в паперову рутину ми з 2010 року практикували використання різних онлайн-сервісів, які дозволяли нам швидко виписувати рахунки і акти і передавати їх клієнту без затримок. На жаль дані сервіси були випущені за океаном і нам доводилося влаштовувати "ігри з бубном", що б при пособити їх до наших реалій. З 2014 року ми звернули увагу на український сервіс "ДІЛОВОД".

Сьогодні ми активно впроваджуємо його в роботу. Відразу хочеться відзначити мінуси:

- програмі не вистачає простоти - якщо Ви не бухгалтер, то на першому етапі Вам доведеться "попотіти", що б розібратися. Але зате потім відкриваєш для себе багато корисних можливостей і варіантів ведення обліку, починаєш розуміти чому все реалізовано саме так.

- "тяжеловатость" - для бізнесу дуже важлива швидкість роботи, візьміть приклад з Dropbox або Evernote (останньої beta версією) все просто і швидко. Думаю це питання часу і розробники над цим подумають.

- відсутність мобільних додатків - це наше сьогодення, більше 50% часу наші співробітники в роботі використовують смартфони і планшети. Мені розповіли, що вже зараз в розробці мобільна версія під Android.

Що стосується основних плюсів:

- автономність - тепер ми не прив'язані до місця і часу доби

- безпека - всі дані зберігаються на серверах і нам не треба переживати, що "форс мажор" знищити дані

- економія - для малого і середнього бізнесу кожна гривня на рахунку, "ДІЛОВОД" - це можливість скоротити витрати

Висновок: рекомендую всім начищающим підприємцям не робити помилок і відразу використовувати в роботі "ДІЛОВОД", а всім відбувся бізнесменам звернути увагу і зважити всі плюси і мінуси! Від себе хочу додати, що дуже чекаю мобільної версії - я зможу вирішувати рутинні завдання в дорозі, економити свій час на відпочинок і сім'ю!

Дякую всім розробника "ДІЛОВОД", бажаю Вам творчих успіхів і натхнення не зупинятися на досягнутому! Зараз Ваш сервіс єдиний у своєму роді і Вам залишилося зробити кілька невеликих кроків, що б поламати систему мислення і допомогти начищающим підприємцям надавши їм простий і життєво необхідний інструмент в роботі.

P. s. Даний відгук написано в дорозі завдяки планшету і мобільного інтернету, які сьогодні стали звичними, так чому ж онлайн бухгалтерія для більшості залишається чимось фантастичним?

Кобилкин Андрій, Краків
Оптова дистриб'юторська торгова компанія

Дуже зручний і головне дуже функціональний сервіс

Давно є прихильником хмарних рішень. До Діловода працював з російським аналогом, але завжди чогось не вистачало. Коли знайшов Діловод, відразу ж почав на ньому працювати і донині працюю тільки з ним.

Дуже зручний і головне дуже функціональний сервіс. Тут можна знайти все, що потрібно для різного роду підприємств, бізнесу. Також, що важливо, це український проект, зарплати і податки заточені під українське законодавство.

Дуже тонко можна призначити права доступу кожному співробітнику. Все працює чітко і без проблем, якщо й трапляються якісь питання, служба підтримки моментально реагує і все вирішує в найкоротші терміни.

Рекомендую всім! Чудовий проект! Розробникам подальшого розвитку та прибутків! ;)

Віола Уманська, Донецьк
ФОП Науменко Т.М.
мережа магазинів елітної косметики та парфумерії

Класна програма і дуже зручна!

Я взагалі частий гість техпідтримки:) Хлопці просто МОЛОДЦІ! Настільки уважні і чуйні, будь-яку проблему вирішать! Дуже допомагають! Класна програма і дуже зручна! Спасибі вам за всі нововведення і виконану роботу! І за вашу чуйність!

Тамара, Одеса
співзасновник магазину

Навіть мій Тато освоїв програму!

Пару місяців тому відкрили сім'єю магазин з продажу насіння овочів, засобів захисту рослин, добрив і т.д. і зіткнулися з проблемою ведення обліку. Багато дріб'язку з товару, і це позначається на обліку в магазині. Звичайно, можна вести облік в зошиті, але я з того покоління людей, які вважають, що потрібно по максимуму загнати в машину і нехай вона гарує, загалом я ледащо :). Випробувала різні програми, але з різних причин відмовлялася від однієї, то від іншої автоматизованої програми. Після довгого пошуку натрапила на просторах інету на ведення обліку онлайн, але правда, це була розробка росіян. Вирішила пошукати ще детальніше, а може є подібний проект в Україні, і ось Удача, знайшла програму онлайн по веденню обліку - «Діловод».

Почала освоювати, сподобалася. Все в одній програмі: від ведення обліку на складі, прихід-розхід товару, різні звіти, можливість налаштування під себе програми, ведення контактів, договорів, нарахування зарплати співробітникам, і що важливо - здача звітності в Міністерство доходів і зборів України.

Тепер програма у мене завжди під рукою. У Деловоде можна працювати відразу декільком співробітникам, а після збереження будь-якого документа - показує всі оновлення. Дуже подобається, що постійно працює допомога-онлайн, консультанти програми постійно на зв'язку. Пояснюєш, що треба побачити в програмі, хлопці пояснюють детально як це зробити і де це є в програмі, і якщо моєї «фантазії» немає в програмі по можливості вносять корективи. В програмі не потрібно знати бухгалтерський облік, все просто, доступно та зрозуміло.

Навіть мій Тато (а йому 54 роки!) освоїв програму. І перший раз після ознайомлення з програмою Тато попросив побачити звіт, де можна було б подивитися, скільки в день було продано товару на певному постачальнику. Для нього це було головне питання дня!

Вважаю, що це сьогодні одна з найкращих бухгалтерських програм в Україні за ведення обліку для малого і середнього бізнесу. Рекомендую! Приєднуйтесь, і Ви побачите, як легко і просто вести облік автоматизовано (звичайно, спочатку доведеться пару ночей не поспати, щоб внести всі дані, зате потім халява ;) , а що найголовніше, не потрібно гортати зошити із записами обліку і згадувати , все під рукою.

Хлопці, удачі Вам та творчого натхнення!

Артем, Черкаси
Керівник малої дистриб'юторської компанії

Велике спасибі за Діловод!

Зараз активно вивчаю і тестую Діловод для впровадження у свою організацію. Програма написана просто, без зайвих функцій, які можуть відволікати і створювати додаткові труднощі при освоєнні програми. Якщо облік простий - не проблема розібратися самому. І в теж час, якщо необхідна настройка під особливості Вашого бізнесу - без допомоги техпідтримки не обійтися. За техпідтримку окреме спасибі, працює на відмінно!

Самий головний і величезний плюс - ЦЕ РОБОТА В ХМАРІ. З будь-якого місця можна працювати спільно з декількома співробітниками. З того що не вистачає - розділення прав користувачів і робота через мобільні пристрої. Сьогодні планшет - невід'ємна частина нашого життя і дуже необхідна можливість роботи з програмою через планшет.

Олександр, Дніпропетровськ
Приватний підприємець
web-дизайн та реклама
beart.com.ua

Для старту у вашому бізнесі раджу "Діловод".

Спасибі Вам величезне за цей продукт, він на багато спростив мою бухгалтерію. Я тільки ступив на стежку бізнесу і знайшов єдиний програмний продукт в якому я з легкістю зміг розібратися без купи прочитаних книг по бухгалтерії і всяких семінарів. Для старту у вашому бізнесі раджу "Діловод".

Олексій Дацюк, Житомир
Керівник проекту www.ecologichno.com.ua

Вдячний Вашій компанії за роботу!

Кілька місяців шукав нормальну бухгалтерію для онлайн-роботи. Основними моментами було: нормальна робота українською + ручне введення (замість завантаження накладних з Excel) - ви поки що єдині, хто зміг це зробити. Дуже порадувало наявність календаря та формування декларації прямо в програмі. Приємно, що у нас є компанії, керівництво та співробітники яких вміють і хочуть думати. Успіхів у ваших починаннях!

Євтушенко Володимир Олександрович
Засновник компанії VSEZAPCHASTI і MDI.UA

Дуже зручний і функціональний сервіс з крутою онлайн підтримкою.

Шукав програму для обліку і ведення магазинів, де буде доступний і зрозумілий інтерфейс. Порадив товариш, який вже використав Діловод, не довго думаючи взяв тестову версію і з перших днів відчув на скільки це зручно і просто, особливо велике спасибі за онлайн підтримку, яка приділить стільки часу скільки потрібно і підкаже як розібратися. Для мене це основний критерій, мені не потрібно навчати співробітників як користуватися діловодом, за мене це зробить онлайн підтримка. Дякую.

Тарас Гаврилюк
Працює у Good Design Architects

Вважаю Діловод кращим сервісом для ведення бізнесу (2017 р.)

Добрий день! У зв'язку з виходом нового релізу і додаванням в Діловод нових крутих можливостей, хотів подякувати розробників за доведення практично до ідеалу такої можливості діловод як робота з комісійним товаром і заодно поділитися з колегами своїм позитивним досвідом. Можливо ви теж отримуєте товар на комісію ("під реалізацію" в народі), але ще не знаєте, що цей, віднімаючий багато часу, вид торгівлі може бути легко налаштований під вас і автоматизований за допомогою Діловод.

Ми перейшли на Діловод в жовтні 2015 року та по сьогоднішній день я вважаю Діловод кращим сервісом для ведення бізнесу.

Повний текст відгуку на Facebook

Олена Токар
Співвласниця сімейної мануфактури LOL & POP

Тепер я контролюю рентабельність в реальному часі.

Я користуюся програмою обліку Діловод з 2014 року. Свій бізнес я відкрила в 2013 році і спочатку все вела в таблицях Excel. Але бізнес почав набирати обертів дуже швидко і Ексель таблиці перестали справлятися з необхідними завданнями. Тоді я знайшла програму Delovod, яка мені сподобалася зручним і інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом. Програма відповідала всім моїм потребам, була доступна за ціною і найголовніше & ndash; я могла заходити в програму з будь-якого пристрою, в будь-якій точці світу.

З 2014 року, можливості Delovod значно збільшилися. З'явився модуль виробництво, який відмінно працює, дає актуальний аналіз складу. Модуль результати допомагає оперативно в режимі реального часу створювати звіти Прибутки і Витрат, визначати рентабельність, розраховувати фінансові результати і вести взаєморозрахунки з покупцями.

Окремо я б хотіла звернути увагу на службу підтримки, яка, на мій погляд, є однією з кращих в Україні. Всі мої питання вирішувалися дуже оперативно, фахівці можуть віддалено підключитися і детально показати на екрані яку послідовність дій необхідно виконувати. Спілкуватися зі службою підтримки особливе задоволення.



Чому це вигідно?

Порівняння витрат Онлайн-бухгалтерія Діловод Традиційна бухгалтерська програма
Одноразово
Придбання сервера - можливо
Ліцензія на бухгалтерську програму -
Навчання персоналу -
Установка, налаштування програми і перенесення даних -
Щомісяця
Оплата підписки для отримання оновлень, доступ до сервісу здачі звітності -
Оплата ІТ-фахівця за консультації і установку оновлень -
Оренда сервера - можливо
Невелика абонентська плата за використання
-
Приховані витрати
Імовірність втрати даних (віруси, збої або втрата сервера) низька висока
Фізичний доступ до сервера -
Самостійне забезпечення доступності 24х7 -
Відсутність підтримки безкоштовних операційних систем - можливо
Втрати часу пов'язані зі складністю програми - можливо
Переходи на нову версію -
Необхідність придбання додаткових компонентів при зростанні кількості користувачів -
Інтеграція є готові
Необхідність придбання і інтеграції окремої CRM проста CRM можливо
Спробувати безкоштовно